vrijdag 6 juni 2014

06-06-2014 #BackHome #NoordkopRadio @timknol #SoldierOn

Sinds enige weken woon ik in Hoorn en ik dacht laat ik eens een plaatje van de plaatselijke troubadour kopen. Hier en daar had ik wel eens een trackje gehoord van zijn laatste album, dus een miskoop zou het zeker niet zijn. Voor het gemak bestelde ik de cd via een groot postorderbedrijf, omdat ik ook nog de verzamel cd van Kinderen voor Kinderen voor P. er bij bestelde was dit vrij van verzendingskosten, en de volgende middag toen ik uit mijn werk thuiskwam lag het pakketje in de brievenbus. Eerst even de schoenen uit en de oven aan voor de pizza en toen uitpakken en draaien. En wat bleek, heerlijke luistermuziek. Ik heb er spijt van dat ik onlangs in Huis Verloren niet naar een optreden ben geweest ben betreffende artiest, maar ik ga er van uit dat ik nog wel eens een kans krijg om deze meneer te bekijken in mijn woonplaats. Vanavond is in ieder geval het album Slodier On van Tim Knol volledig te beluisteren bij BackHome. Ook komt er nog een artiest voorbij waar Tim Knol op 13 augustus een avond aan wijdt in het Concertgebouw te Amsterdam.

BackHome is vrijdag tussen 20:00 en 21:00 uur te beluisteren op Noordkop Radio (RTV Noordkop), de lokale omroep van de gemeente Hollands Kroon.


106.6 FM | Kabel 89.0 Ziggo | Ziggo Radio 783 www.rtvnoordkop.nl

Albumsessie 1: Bob Dylan - Highway 61 Revisited
Albumsessie 2: the Black Keys - El Camino
Albumsessie 3: Pearl Jam - Lightning Bolt
Albumsessie 4: Arcade Fire - Reflektor
Albumsessie 5: the Beatles - On Air: Live At The BBC Volume 2
Albumsessie 6: Beach Boys - Pet Sounds
Albumsessie 7: Bon Iver - Bon Iver
Albumsessie 8: Stromae - Racine Carrée
Albumsessie 9: Bob Dylan - The 30th Anniversary Concert Celebration
Albumsessie 10: TheWarOnDrugs - LostInTheDream
Albumsessie 11: Tom Petty and the Heartbreakers - Damn the Torpedoes
Albumsessie 12: the Black Keys - Turn Blue
Albumsessie 13: Radiohead - OK Computer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten