vrijdag 4 juli 2014

04-07-2014 #BackHome - Henri, Bruno & de Snik

Ik spreek geen Portugees
Ik heb niet van die grote ogen
Ik kan niet zo goed voetballen
Ik heb nooit bij Feijenoord gespeeld
Ik ben niet geboren in Portugal
Ik ben niet van Guinee-Bissause afkomst
Ik ben niet opgegroeid in de Rotterdamse Tarwewijk

Ik heb geen tweede naam de Gerardus luidt
Ik heb nooit in een krakworstreclame geacteerd
Ik kan niet zo goed zingen
Ik heb nooit het Olympisch Stadion uitverkocht
Ik ben niet geboren in Amsterdam
Ik ben niet opgegroeid in de Pijp

Wij houden echter alle drie van Voetbal
Wij houden van het Levenslied
Wij houden van de Snik

Wij houden van ORANJE


Speciaal voor Bruno Martins Indi draai ik in deze uitzending alleen maar nummers van AndrĂ© Hazes. BackHome is vrijdag tussen 20:00 en 21:00 uur te beluisteren op Noordkop Radio, de lokale omroep van de gemeente Hollands Kroon.


106.6 FM | Kabel 89.0 Ziggo | Ziggo Radio 783 www.rtvnoordkop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten