vrijdag 3 oktober 2014

03-10-2014 #BackHome: Sunshine Bluesguitar

IK hoop op Jackson, maar zeker ben ik van Joe Bonamassa die eindelijk weer een studioplaat heeft uitgebracht, geniet er van in de oktoberzon zolang het nog kan, dus stop een bandje in je recorder en druk op rec. Ik ben er trouwens ook wel van overtuigd dat Different Shades Of Blue het ook prima doet bij een paar oktberwolken. Gary Clark jr. heeft geen nieuwe studioplaat, maar een liveplaat, zeg maar wat Joe de afgelopen tijd ook deed. Top plaat, ik draai zeker 2 van mijn favoriete Gary nummers. Verder neem ik de nieuwe Thom Yorke mee, welke ik niet zo bij de zon vond passen, dus nog niet echt beluisterd heb. Maar een voorproefje voor een heerlijke herfst doen we dan toch maar.

Ik ga nog even kijken of ik iets van de nieuwe Jackson Browne kan bemachtigen, zo ja, dan draaien we zeker iets van STANDING IN THE BREACH. Joe deed er 2 jaar over, Jackson 6 jaar. We gaan het meemaken, en anders later.

BackHome is vrijdag tussen 20:00 en 21:00 uur te beluisteren op Noordkop Radio, de lokale omroep van de gemeente Hollands Kroon.


106.6 FM | Kabel 89.0 Ziggo | Ziggo Radio 783 www.rtvnoordkop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten