vrijdag 6 februari 2015

06-02-2015 #BackHome - Mediamarkt

Vorig weekend waagde ik de gok en trok ik vol goede moet naar de Mediamarkt alwaar en fikse kortingsaktie  gaande was. Dit was om te beginnen geenszins een aangename belevenis. Erg veel verkopers in rode tenues en nog veel meer mensen die eigenlijk niet geholpen wouden worden door de mensen in de rode tenues, evenals ik. We wouden kijken, kijken, kijken, niet kopen. Nadat we de nieuwste snufjes op teevee gebied hadden bekeken en zoon P. nog een 3d computerspelletje had gedaan trokken we naar de muziek- en dvd-afdeling. Onderweg, zo ergens bij de elektrieke tandenborstels kwam er een aangenaam geluid op ons af. The Band stond op de speakers tussen al dit geweld aan apparaten met een stekker. De menigte viel even dood. Het kijken bij de kinder-dvd's was best plezant, zeker omdat mijn jeugdhelden Tom & Jerry nog steeds leuk gevonden worden door een vijfjarige, en ach op de 4,99 zat nog 17,zoveel % korting ook. Toen wij ons een baan richting de kassa probeerden te verschaffen ebte het geluid langzaam weg. het was zover, weldra zou een ander nietszeggend nummer de prachtige klanken van The Band overnemen. Maar niks was minder waar. Het volgende nummer ging over een jongen die Sue heet, jawel Johnny Cash vergezelde ons bij het wachten in de rijd voor het afrekenen. Zelden of nooit heb ik zo fijn 4,12 euro staan afrekenen.

Dit genot wat ik afgelopen zaterdag mocht beleven ga ik jullie niet onthouden. Deze nummers komen vanavond zeker voorbij. Ook schenken we aandacht aan het Frank Sinatra album opgenomen door Bob Dylan dat afgelopen week het levenslicht zag in de schappen van de muziekwinkel.


BackHome is vrijdag tussen 20:00 en 21:00 uur te beluisteren op Noordkop Radio, de lokale omroep van de gemeente Hollands Kroon.


106.6 FM | Kabel 89.0 Ziggo | Ziggo Radio 783 www.rtvnoordkop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten